Τελευταία Ανάρτηση
Ημερ/νία και ώρα
Από
Highland Clansman - Battle of Culloden
OPERATION market garden
stalker 1/35
WILLYS JEEP 1/35
F-4e aup haf 1/72
arado 234p 1/72
Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
Road to Freedom
a-1h skyraider 1/72
Grenadier Guard Inkerman 1854
Τρι 16 Οκτ 2018, 08:51
Δευ 15 Οκτ 2018, 20:55
Κυρ 14 Οκτ 2018, 23:13
Σαβ 06 Οκτ 2018, 22:14
Δευ 30 Ιουλ 2018, 09:38
Τρι 10 Ιουλ 2018, 12:45
Δευ 09 Ιουλ 2018, 11:29
Σαβ 30 Ιουν 2018, 21:27
Τετ 13 Ιουν 2018, 09:52
Πεμ 31 Μάης 2018, 15:29
Sag997
kami
Sag997
Admin
modelakias
modelakias
readiness
modelakias
modelakias
Sag997
  

 

 Παρακολουθείτε το θέμα:Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Δευ 24 Φεβ 2014, 00:20

Φίλοι, αποφάσισα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου σε ένα ναυτικό θέμα. Θα προσπαθήσω να φτιάξω την "Καρτερία", ένα μικρό Ελληνικό ναρκαλιευτικό, με σπουδαία ιστορία:
 Αυτό το πλοίο παραδώθηκε σε Ελληνικό πλήρωμα τον Ιούνιο του 1943. Έδρασε στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, και ώς ναρκαλιευτικό, αλλά και ώς περιπολικό-ελαφρύ ανθυποβρυχιακό πλοίο, όπως πολλά από τα πλοία αυτής της κλάσης (BYMS). Στις 16 Σεπτεμβρίου του 1943, μετά την συνθηκολόγηση της Ιταλίας, ο άλλοτε κραταιός Ιταλικός στόλος παραδώθηκε στους Συμμάχους στο λιμάνι της Αλεξάνδρειας, αποδίδοντας τιμές. Την Ελλάδα εκπροσωπούσε το μικρό αυτό πλοίο, στο οποίο επέβαινε ο Έλληνας ναύαρχος, ενώ την Μ.Βρετανία εκπροσωπούσε ομοιότυπο πλοίο. Ήταν συγκινητικό να βλέπει κανείς τα μεγάλα Ιταλικά πολεμικά, να αποδίδουν τιμές, στα μικρά και ελαφρά αυτά καράβια, που περίμεναν σημαιοστολισμένα.
Το πλοίο αυτό συνέχισε την πολεμική του δράση, και επιστρέφοντας μαζύ με αδελφά Ελληνικά και Βρετανικά πλοία στην Ελλάδα το 1944, οπότε συμμετείχε στην εκκαθάριση των Ελληνικών θαλασσών από τις γερμανικές νάρκες. Κατά την επιχείρηση αυτή, χάθηκαν τα Ελληνικά πλοία ΚΩΣ και ΚΑΣΣΟΣ, καθώς και 2 Βρετανικά ναρκαλιευτικά. (Το ένα από αυτά βρίσκεται βυθισμένο κοντά στον πρώτο πυλώνα της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου).
Η "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" συμμετείχε και στις επιχειρήσεις του Εμφυλίου πολέμου, υποστηρίζοντας με πυρά τις δυνάμεις του Εθνικού Στρατού στις χερσαίες επιχειρήσεις.
Παρέμεινε στην δύναμη του Ελληνικού Ναυτικού μέχρι το Σεπτέμβριο του 1973.



Μή έχοντας βρεί φωτογραφία της "ΚΑΡΤΕΡΙΑΣ" ανεβάζω την φωτογραφία του αδελφού της πλοίου "ΠΑΡΑΛΟΣ".

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Δευ 24 Φεβ 2014, 01:23

Κίτ ναρκαλιευτικού αυτού, δεν κυκλοφορεί από τις γνωστές εταιρείες. Αποφάσισα όμως, να χρησιμοποιήσω σαν βάση το κίτ του εξερευνητικού πλοίου "Καλυψώ" του Ζάκ-Υβ Κουστώ, που ήταν στην πραγματικότητα ένα μετασκευασμένο ναρκαλιευτικό αυτής της κλάσης. Το κυκλοφορεί η Revell, σε κλίμακα 1/125.
http://www.revell.com/germany/ships/80-5101.html#.Uwp_C87BHDc
Ο φίλος Gpav βρήκε και μου έστειλε, μιά χαρτοκοπτική που αναπαριστά το μοντέλο αυτό σε κλίμακα 1/400 και σε διαμόρφωση ισάλου γραμμής. θα προσπαθήσω λοιπόν μεγεθύνοντας, να χρησιμοποιήσω  τα σχέδια της χαρτοκοπτικής αυτής σαν βοηθήματα, για να φτιάξω ή να βρώ, τα κομμάτια του μοντέλου.
Αφού βρέθηκαν και σχέδια του ναρκαλιευτικού, η μετασκευή ξεκίνησε με την σφαγή της άμοιρης "Καλυψούς", η οποία ή που θα καταλήξει στην ανακύκλωση, ή που θα υπομείνει ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ, την μετατροπή της σε "ΚΑΡΤΕΡΙΑ".
Και νά οι πρώτες λήψεις του ειδεχθούς εγκλήματος )))*))  aladin code :







Τα δύο κομμάτια του κήτους φωτογραφήθηκαν ώστε να φανεί το "πρίν" και το "μετά".....Καληνύχτα σας... egle tdy  egle tdy .ό,τι κι αν είστε....(καρναβαλιάτικα jocolor )...

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Επισκέπτης
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Δευ 24 Φεβ 2014, 18:13

κάλο κουράγιο pro στο καραβάκι στην μετατροπή & μην ανχωνεσε θα βγει καλώ το αποτέλεσμα  σε παρακολουθουμε  JHGFDT
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Χρήστος
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 854
Ημερ/νία εγγραφής : 14/03/2012
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Δευ 24 Φεβ 2014, 20:17

Καληνύχτα σας ό,τι και αν είστε…!
Καλό κι αυτό. Δεν το είχα ξανακούσει.
Γιατρέ μου με το μαλακό το νυστέρι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

ΜΟΥΡΓΑ
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 2563
Ημερ/νία εγγραφής : 11/03/2012
Ηλικία : 42
Τόπος : ΛΕΜΜΥ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Τρι 25 Φεβ 2014, 01:14

Ο Προπ σε βαθεια νερα γουστααααααααααααααααααααααααααρωωωωωωωωωωωωωω καλη συνεχεια!

______________________________________________________________________________________________________


Nικολοπουλος Γιωργος-Νikolopoulos George  ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΕ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Τετ 26 Φεβ 2014, 13:14

@ΜΟΥΡΓΑ έγραψε:
Ο Προπ σε βαθεια νερα γουστααααααααααααααααααααααααααρωωωωωωωωωωωωωω καλη συνεχεια!
Βαθειά;;; Χαίρε βάθος δυσθεώρητον..... Σαδιστή κι εσύ! (Άκου χαρά, με το βάσανο του φίλου...  )
Καί ενώ τα ντουκόχαρτα και οι ταχυτροχοί έχουν ανάψει, και το γιαούρτι καταναλώνεται με την σέσσουλα, ώστε να δημιουργήσουμε στρατηγικά αποθέματα πλαστικού, ας γράψουμε κα'να δυό ιστορικά στοιχεία.....
Τα πλοία της κλάσεως "BYMS" (British Yard Mine Sweeper), είχαν παραγγελθεί μαζικά από την Βρετανία στην Αμερική, και άρχισαν να κατασκευάζονται το 1941. Έφεραν εξοπλισμό για εντοπισμό και εξουδετέρωση απλών καί μαγνητικών ναρκών, ένα μικρό κανόνι 75mm, 2 αντιαεροπορικά Oerlikon 20mm, και 2 εκτοξευτές βομβών βυθού. Είχαν εκτόπισμα 270 τόνων, μήκος 41 μέτρα, ήταν διπλέλικα, και μπορούσαν να αναπτύξουν μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Είχαν πλήρωμα 32 άνδρες. Το κήτος τους ήταν ξύλινο, κι έτσι ήταν εύκολα στην μαζική κατασκευή και την συντήρηση, ελαφρά, και σχετικά απρόσβλητα από τις μαγνητικές νάρκες. Έτσι σε μικρό διάστημα η Βρετανία απέκτησε μεγάλο αριθμό ναρκαλιευτικών, με τα οποία στην συνέχεια εφοδίασε και άλλα μικρότερα Συμμαχικά Ναυτικά. 
Κατά την διάρκεια του πολέμου το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό απέκτησε 8 πλοία αυτής της κλάσεως, τα οποία ονομάστηκαν Πάραλος, Σαλαμινία, Καρτερία, Αφρόεσσα, Πάτμος, Λέρος, Κώς και Κάσσος. Τα 8 αυτά πλοία, δρούσαν στην περιοχή της Αλεξάνδρειας καθαρίζοντας τις εισόδους του λιμανιού από τις νάρκες που πόντιζαν διαρκώς τα γερμανικά αεροπλάνα, ενώ περιπολούσαν και για υποβρύχια.
Μετά την λήξη του πολέμου, το Ελληνικό Ναυτικό απέκτησε κι άλλα τέτοια πλοία, τα οποία συνέχισαν την ναρκαλιεία γερμανικών ναρκών, συμμετείχαν στις επιχειρήσεις του εμφυλίου πολέμου, ενώ κάποια από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν και σαν ακταιωροί. Η απόσυρσή τους άρχισε στις αρχές της δεκαετίας του '60, και τα τελευταία αποσύρθηκαν το 1973.

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Σαβ 01 Μαρ 2014, 01:33

Στην πρύμνη της "Καλυψούς" υπήρχε από την μετασκευή της, στα δεξιά, ένας καταπέλτης-μπουκαπόρτα, που δεν υπήρχε στο ναρκαλιευτικό. Στην θέση του υπήρχαν οι χαρακτηριστικές κάθετες, ανάγλυφες ραβδώσεις που έχουν ακόμη και σύγχρονα ναρκαλιευτικά. (Κάποιος φίλος με ναυτικές γνώσεις, ας μας πεί σε τί χρησιμεύουν).
Στο σημείο αυτό προστέθηκε φύλλο πλαστικού, στοκαρίστηκε με υγρό στόκο, τρίφτηκε ώστε να εξαφανιστούν τα όριά του, και προστέθηκαν από λωρίδες φύλλου πλαστικού, οι νευρώσεις από πάνω, αντιγράφοντας αυτές που υπάρχουν και στο αριστερό μέρος του κομματιού της πρύμνης. 

Επίσης συνεχίστηκαν οι επεμβάσεις στα δεξιά και αριστερά της ατράκτου, -εεεε με συγχωρείτε- του κήτους ήθελα να πώ... tongue Πρώτα από όλα αφαιρέθηκε η προέκταση της πλώρης που είχε προσθέσει ο Κουστώ στην "Καλυψώ", η οποία φιλοξενούσε ένα φρεάτιο που οδηγούσε σε έναν μικρό θάλαμο υποβρύχιας παρατήρησης.
Εξαλείφθηκαν έπειτα οι ανάγλυφες άγκυρες (το ναρκαλιευτικό τις είχε στο κατάστρωμα της πλώρης), τα φινιστρίνια στην πλώρη, κάποιες γραμμώσεις που αναπαριστούσαν τις ενισχύσεις που υπήρχαν στην πλώρη, ανοίχτηκε μία ακόμη τετράγωνη οπή στα μπούνια, και κλείστηκαν κάποια ανοίγματα στην κουπαστή, στην μέση και προς την πρύμνη του πλοίου.

Τα σημεία των επεμβάσεων, φαίνονται στους κόκκινους κύκλους. Και δέν νομίζω ότι τελειώσαμε ακόμη.... KM

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

georgosk
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 669
Ημερ/νία εγγραφής : 18/03/2012
Ηλικία : 41
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Σαβ 01 Μαρ 2014, 09:34

Πολύ ωραίο και πρωτότυπο θέμα. Από ότι φαίνεται θα χρειαστεί πολύ δουλειά και μετατροπές.
Βάλε τα δυνατά σου το αξίζει το θέμα, καλή επιτυχία  cheers

______________________________________________________________________________________________________

painter Βάψιμο πάντα με πινέλο.... γιατί έτσι μου αρέσει περισσότερο 

http://www.volvoclub.gr/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Πεμ 06 Μαρ 2014, 00:52

Ευχαριστώ Georgosk!
Και...συνεχίζουμε.....Κατ'αρχήν κολλήθηκαν τα μέρη του κήτους, αφού πρώτα αφαιρέθηκαν οι "οδηγοί" του κίτ, διότι οδηγούν σε λάθος ευθυγράμμιση. Δύσκολη υπόθεση, η οποία έπρεπε να γίνει λίγο-λίγο, διότι η εφαρμογή ήταν κακή, και τα μέρη της καρίνας έπρεπε να συγκρατούνται με μανταλάκια ώστε να κολλήσουν γερά.

Από τα σχέδια, κόπηκε η κάτοψη του πρώτου καταστρώματος, και κολλήθηκε σε χοντρό χαρτόνι, και ακριβώς στο μέσον της πλώρης έγινε μία σχισμή μισού χιλιοστού. Αυτό το χαρτόνι, μπήκε στην θέση του μέσα στο κήτος, για να λειτουργήσει σαν "νάρθηκας" ώστε να προσαρμοστεί σωστά ο νομέας της πλώρης.

Αυτός ο νομέας έγινε από φύλλο πλαστικού, με την βοήθεια του σχεδίου και πάλι, και φαίνεται στο κάτω μέρος της δεύτερης εικόνας. Το κήτος σφίχτηκε γύρω από το χαρτονένιο κατάστρωμα με ψιλά χαλκοσυρματάκια, τα οποία πέρασαν μέσα από τα μπούνια, και το χαρτονένιο κατάστρωμα κολλήθηκε προσωρινά περιμετρικά με λευκή ακρυλική κόλλα.
Αυτή η διαδικασία γίνεται για να μπορέσει να χτιστεί η πλώρη, πάνω σε μιά σταθερή κατασκευή, και ταυτόχρονα, να ακολουθεί σωστά τις γραμμές του πλοίου.

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

dtg
Gold Member
Gold Member

Μηνύματα : 193
Ημερ/νία εγγραφής : 09/09/2012
Ηλικία : 52
Τόπος : Θεσσαλονίκη
https://helaf.wordpress.com/
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Πεμ 06 Μαρ 2014, 16:56

MAY WITH YOU THE FORCE BE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με υπομονή,επιμονή κ προσοχή θα παλευτει και αυτό και θα έρθει σε αίσιο πέρας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Δευ 10 Μαρ 2014, 22:42

Ο νομέας της πλώρης μπήκε και στερεώθηκε καλά με κόλλα "στιγμής" στην σωστή του θέση, σαν συνέχεια της καρίνας προς τα εμπρός. Στην συνέχεια, μπήκαν πολλαπλές ενισχύσεις εσωτερικά, από φύλλο πλαστικού.
Για μεγαλύτερη ευχέρεια κινήσεων, το εμπρός μέρος του χαρτονένιου καταστρώματος αφαιρέθηκε. Άλλωστε δεν στηρίζει πλέον τον νομέα. Θα ακολουθήσει το εξωτερικό χτίσιμο της πλώρης με εποξεικό στόκο. Δύσκολο....Ελπίζω να πετύχει.....

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Επισκέπτης
Επισκέπτης

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Τρι 11 Μαρ 2014, 16:45

Ωραίο θέμα ξεκίνησες, αν και με πολλές αλλαγές.
Δεν έχω ιδέα από ναυτικά, αλλά θα παρακολουθώ τις μετατροπές.
Καλή συνέχεια!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Τετ 12 Μαρ 2014, 23:58

____________________________________________________________________________________________________Tazman έγραψε:
Ωραίο θέμα ξεκίνησες, αν και με πολλές αλλαγές.
Δεν έχω ιδέα από ναυτικά, αλλά θα παρακολουθώ τις μετατροπές.
Καλή συνέχεια!
________________________________________________________________________________________________________________
Τί σε κάνει να νομίζεις πως εγώ έχω σοβαρή ιδέα από ναυτικά; Ούτε τα περισσευούμενα κομμάτια μου έχουν την παραμικρή σχέση με καράβια....Ότι δεν μπορέσει να δώσει το "Καλυψώ" θα γίνει "στο χέρι"....
Τέλος πάντων η ιστορία προχωρά και έπεσε και ο εποξεικός στόκος, ο οποίος όσο ήταν νωπός δουλέυτηκε με το χέρι, μήπως και γλυτώσουμε τις "βαρβαρότητες" aladin code  μετά...

Θα πέσει πολύ τρίψιμο βεβαίως, αλλά ένα γενικό και σχετικά ομαλό σχήμα έπρεπε να δωθεί νωρίς...

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

limotiris
Diamond member
Diamond  member

Μηνύματα : 324
Ημερ/νία εγγραφής : 08/03/2012
Ηλικία : 61
Τόπος : Βραζιλία
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Πεμ 13 Μαρ 2014, 13:33

Οι φώτο σου είναι θαμπές, ξαναβγάλτες !

______________________________________________________________________________________________________

 Never say "impossible" before you try.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Χρήστος
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 854
Ημερ/νία εγγραφής : 14/03/2012
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Πεμ 13 Μαρ 2014, 16:49

Ότι θα πέσει πολύ τρίψιμο μετά, θα πέσει.
Πάντως το κενό έκλεισε και πιστεύω σχετικά ικανοποιητικά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Πεμ 13 Μαρ 2014, 21:52

@Χρήστος έγραψε:
Ότι θα πέσει πολύ τρίψιμο μετά, θα πέσει.
Πάντως το κενό έκλεισε και πιστεύω σχετικά ικανοποιητικά.
Και θέλω να έκλεισε και στεγανά φίλε Χρήστο, διότι θέλω να....πλέει! pkouy

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Χρήστος
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 854
Ημερ/νία εγγραφής : 14/03/2012
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Παρ 14 Μαρ 2014, 08:07

Α ναι, έχουμε και αυτό. Δεν πάμε καλά λέμε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

kami
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 1196
Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012
Τόπος : πατρα
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Παρ 14 Μαρ 2014, 12:33

μην τον χαιδεύετε! μαστίγιο θέλει & θέση κωπηλάτη σε γαλέρα!
Σπόιλερ:
 
Πάντως καλά δείχνει η πλώρη. Συνέχισε!

______________________________________________________________________________________________________

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Παρ 14 Μαρ 2014, 12:41

Άρχισε λοιπόν το τρίψιμο με μεταχειρισμένο 400άρι ντουκόχαρτο, πολύ βρεγμένο. Συνεχώς διακόπτω και ελέγχω με το μάτι και την αφή (εξαίρετο εργαλείο τα ακροδάχτυλα τελικά JHGFDT ) την συμμετρία της πλώρης. Όμως θα χρειαστεί ένα καλό αστάρωμα για αποκαλυφθούν οι παραμικρές ατέλειες, και να συνεχιστεί το τρίψιμο υπό ασφαλέστερους όρους....Ευχαριστώ παιδιά! spammm

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

kami
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 1196
Ημερ/νία εγγραφής : 09/03/2012
Τόπος : πατρα
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Παρ 14 Μαρ 2014, 22:36

prop μην αγχώνεσαι για μικροατέλειες στο τρίψιμο στοκαρισμάτων.Ως πρωην ναύτης(...εντάξει "στεριανός",αλλά ναύτης)δηλώνω υπεύθυνα ότι τυχόν σημάδια & βαθουλωματάκια ,όχι μόνον δεν πρέπει να "διωχθούν",αλλά να επιδιωχθούν ,για λόγους αυθεντικότητας.Ηταν πολλές οι ώρες περιπολίας(ημερήσιες & κυρίως νυχτερινές) στον ναύσταθμο Σαλαμίνας απο το Φ4(είσοδος) ως την Ναυκρατούσα & τα δεξαμενισμένα υποβρύχια & αν εξαιρέσεις τα τελευταία ,τα βαθουλώματα,στοκαρίσματα,κλπ ήταν ο κανόνας σε όλα σχεδόν τα σκαριά οχηματαγωγά,αρματαγωγά,ναρκάλια,αντιτορπιλλικά,"παντόφλες","ευκαιρίες",ρυμουλκά,νερουλάδικα.Μάρτυς μου ο αι-Νικόλας!
            ο δηλών υπευθύνως ΚΑΜΙ έφεδρος ναύτης(ΝΑ)87β'εσσο!
Υ.Γ.περαστικά!

______________________________________________________________________________________________________

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
avatar

Prop-early
Συντονιστής
Συντονιστής

Μηνύματα : 2836
Ημερ/νία εγγραφής : 10/03/2012
Τόπος : Ενθάδε...
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Ναρκαλιευτικό "ΚΑΡΤΕΡΙΑ" του Ελληνικού Ναυτικού. 1943-1973. Παρ 14 Μαρ 2014, 23:36

Δεν θα τα γλυτώσουμε φίλε! Και εγώ τα έχω δεί αυτά που λές  στα ξύλινα ναρκαλιευτικά που δένανε καμμιά φορά στο λιμάνι. (στοκαρίσματα, μπαλώματα, ξεσκλιθίσματα στο πέτσωμα, είχα μείνει "κάγκελο" όταν διαπίστωσα πως ήτανε ξύλινα!  Shocked  )
Επίσης για λόγους στεγανότητος, στοκάρισα από μέσα, όλο το μήκος της καρίνας με ένα "σιρίτι" εποξεικό στόκο....
(Ναί, αυτόν τον "μισοπεθαμένο" που είδες! )
Υ.Γ.Ευχαριστώ για τις ευχές! Για την ώρα "παίζω" μεταξύ 37,5 και 39,4 αναλόγως......Έτσι εξηγούνται πολλά.....

______________________________________________________________________________________________________

Tally-ho!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μοιραστείτε αυτό το θέμα

Σελίδα 1 από 1
PASYFIMON :: ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ  :: ΠΛΟΙΑ-