Τελευταία Ανάρτηση
Ημερ/νία και ώρα
Από
ΜΑΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Γαλατάς Χανίων Μάιος 1941
PROKHOROVKA 1943 τελευταίο ταξί απο κόλαση.
Πεζικό κατά αρμάτων(JSU 152)
Βόλγας αν.όχθη, Νοέμβριος 1942.
OPERATION market garden
CH-53 Super Stallion Academy 1/48
ΣΕΒΑΣΤΟΥΠΟΛΗ μέρος 3ο "η απελευθέρωση"
Μοσον Ουγγαρία 2019
VICKERS mk VIb του Roy Farran Κρήτη 1941
Tamiya German 3ton 4x2 Cargo Truck (Opel Blitz) με 20mm Flak 38 της Tristar
Δευ 07 Οκτ 2019, 12:34
Παρ 04 Οκτ 2019, 00:17
Τετ 02 Οκτ 2019, 23:12
Τετ 02 Οκτ 2019, 19:33
Παρ 09 Αυγ 2019, 14:07
Πεμ 25 Ιουλ 2019, 10:12
Δευ 01 Ιουλ 2019, 11:09
Παρ 03 Μάης 2019, 11:42
Τετ 10 Απρ 2019, 20:28
Δευ 01 Απρ 2019, 00:11
kami
Admin
kami
kami
kami
Chrisp
Admin
kami
kami
kami

 

 Παρακολουθείτε το θέμα:Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
georgosk

georgosk
V.I.P member
V.I.P member

Μηνύματα : 669
Ημερ/νία εγγραφής : 18/03/2012
Ηλικία : 42
ΔημοσίευσηΘέμα: Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition EmptyΠαρ 29 Νοε 2013, 12:42

Το Cutty Sark ναυπηγήθηκε το 1869. Πρόκειται για εμπορικό πλοίο τύπου clipper. Τα πλοία αυτού του τύπου ενσωμάτωναν στην σχεδίασή τους όλη την εμπειρία ναυπήγησης ιστιοφόρων των προηγούμενων αιώνων για βέλτιστη απόδοση και κυρίως ταχύτητα, η οποία για το Cutty Sark έφτανε τους 17 κόμβους. Η μεταφορά τσαγιού εκείνη την εποχή από την Ινδία στο Λονδίνο ήταν μια εξαιρετικά επικερδής επιχείρηση και η ταχύτητα ολοκλήρωσης του ταξιδιού ήταν κρίσιμης σημασίας για την έγκαιρη άφιξη του φορτίου στις αγορές. Το ταξίδι γύρο από την Αφρική ήταν γεμάτο κινδύνους καθότι πέρναγε από τις δύσκολες θάλασσες της Νοτίου Αφρικής. Σε ένα τέτοιο ταξίδι το 1872 το Cutty Sark ξεκίνησε από την Σαγκάη για το Λονδίνο, γεμάτο φορτίο, αγώνα ταχύτητας με το Thermopylae. Αν και έχασε τον αγώνα φτάνοντας δεύτερο έμεινε στην ιστορία για την επική προσπάθεια του πληρώματος να επισκευάσουν το πηδάλιο που καταστράφηκε σε θαλασσοταραχή συνεχίζοντας το ταξίδι διασχίζοντας τις πιο άγριες θάλασσες. 
Η διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ και η καθιέρωση των πλοίων με ατμό κατέστησε την νέα διαδρομή πιο αξιοποιήσιμη και τα clipper (αν και ταχύτερα από τα πλοία ατμού) πέρασαν σε δεύτερη μοίρα.... Το  Cutty Sark συνέχισε την καριέρα του σαν εμπορικό σε άλλες θάλασσες και αργότερα σαν εκπαιδευτικό. Από το 1954 εκτίθεται ως μουσείο στο Λονδίνο.
 

Η κατασκευή του μοντέλου ήταν απαιτητική ειδικά τα σχοινιά. Για να τα δέσω τα χρησιμοποίησα τσιμπιδάκι για τα φρύδια, έσταζα ελάχιστη κόλλα πάνω στο δέσιμο για να μην λυθεί και μόλις στέγνωνε έκοβα σύριζα με νυχοκόπτη. Τα σχοινιά τοποθετήθηκαν με σειρά από μέσα προς τα έξω, από κάτω προς τα πάνω και από πίσω προς τα μπροστά. Πρόβλημα αν έσφιγγα κάποιο πολύ έκαναν κοιλιά τα υπόλοιπα. Τελικά με πολύ προσοχή βγήκαν όλα τεντωμένα σωστά. Βάψιμο όπως πάντα σε όλα τα μοντέλα μου με πινέλο.

Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040924
Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040925
Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040926
Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040927
Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040928
Cutty Sark, Airfix 1/130 special edition PB040929
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μοιραστείτε αυτό το θέμα

Σελίδα 1 από 1
PASYFIMON :: ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ  :: ΠΛΟΙΑ :: GALLERY : ΠΛΟΙΑ-